Monday, January 9, 2012

I'm Fool

Aku menyesal sebab terlambat.Aku tahu ak tidak boleh patah balik.
Aku tahu aku x dapat jumpa kau balik.
Aku melakukan kesilapan,maafkan aku.
Aku tidak dapat berkata kemudian,
Sebaliknya aku hanya jahil.
Jadi aku di sini kini merayu untuk pengampunan dengan bimbang.
Aku bodoh.
Disebabkan kebanggaan aku merosakkan diri.
Aku menangis air mata aku keluar sepanjang hari kerana masih suka kamu.
Kamu dan aku, kita kedua-duanya adalah seperti orang yang bodoh.
Jangan menjadi seperti itu, berfikir mengenainya.
Fikirkan tentang apa yang membawa kita untuk sampai ke sini.
Fikirkanlah sekali lagi, kamu akan menyesal.
Aku begitu salah, aku benar2 mintak maaf.
Aku tidak mendapat peluang untuk berkata kemudian, sebaliknya aku hanya jahil.
Jadi aku di sini kini merayu untuk pengampunan dengan rasa bimbang.
Aku bodoh.
Aku tidak boleh hidup sebentar tanpa kamu.
Aku masih menangis walaupun tidak kira bagaimanapun.
Aku bodoh..
Jangan merosakkan diri sendiri lagi ...


3 comments:

  1. berhenti salahkan diri sendri...ngeh

    ReplyDelete
  2. Hehehe...ntah la koci..susah la hidup nie..tambh2 da semkin meningkat umur nie mcm2 la nk kne pikir..serabut la...indahnya zaman knk2 dlu...boleh sunyum dgn ikhlas.tp skrg senyum pown hati tawar...;)

    ReplyDelete