Friday, June 1, 2012

Mengenangmu ^_^

Assalamualaikum w.b.t

hahaha...pasai ap aku gelak aku pown x taw.actually sebab ak punye tajuk post x de kena mengena ngan ape yg ak nk tulis..no idea..(speaking konon)..
 Oke aku mula dengan,aku tansion la keja2 jew,,than aku pown mula la berfikir ape yg sepatutnye aku lakukan SUPAYA aku dapat hilang kn tansion aku.hahaha (gelak jaat)..ak terfikir untuk pg jaoh dari sini.walhal x jaoh pown..;P aku tak pernah merase travel ngn kwn taw.aku pown ajk la kwn aku partner kje tuh name die ika.aku panggl die zue..kihkih try untuk travel.
 Setelah mendapat restu kedua ibu bapa kami ,rancangan pown sudah diatur kami ambil keputusan untuk pg shah alam umh mkcik aku..sje2.. so kami pown cuba la...1st tuh tkut gak la sbb kami g malam,tp tabah kn hati gak sbb dah teringin. so stell la kmi smpai nn selamat.wawah :)
 Em kt sana oke la joah drpd keansionnan,so dpt la tenang ckit....byk gak la rintangan yg terpakse kami hadapi untuk sampai sana,tapi x nk cte la..private ckit.. nk tgk kwn ak?? tp x byk pown pic ketorg ade dua tiga jew..sbb x pasang niat pown nk snap2...ade lew jgk kenagan walau 1,2 pown...
~1st experience with my fwen~
 yg ade2 jew~

X taw la nk peluk sapew tiang lmpu nie pown jadi lew~huhu





Ha niela zue~







peace autum in my heart ;P

Tapi kan best taw travel ngn kwn nie...mybe g ramai2 lagi best..hahaha
 Aku Ade,Kau Ade??
k.lah sampai sini jew dlu k.. ^_^

~huhuhuhu~

3 comments: