Tuesday, September 18, 2012

Promosi2!!!

Assalamualaikum w.b.t...

 Hey sume,kali ni aku nk share psal makanan pulok!! lelong2.....hehe x lah ak cuma nk kenal kn sejenis
'apam' yg comel sgt~ cute u ;)

Sebenarnya bukan aku yang buat pown.kawan ak yang buat.biase la tgh2 mengangur nie cari alternatif mengisi masa lapang....Sementara dapat kerja nie better wat smthing yg 'berfaedah'kan..berguna jugak utuk masa hadapan...

Huh cakap org pandai ak pown x de wat pe..maybe akn datang ilham apa yg ak nak wat lepas nie...
nantikannya okey! Maybe ble aku ade karajinan cikit..nk update la..buat tu ade la tapi malas nk update.
cuma kali nie ade kerajinan cos aku tertarik ngn design mmbr aku buat apam sesuai utk 'kanak2' or maybe 'befday party' ke 'hantaran' maybe?? ^_^

okey tunjuk cikit contoh2 design yg ade..tapi boleh mintak design lain..dan boleh buat tempahan klo berminat la~
~NIE POLKA DOT,STRBRY N LADY BRD~


~NIE CORAK LADYBRD~




~TAK TAW LA KNE LADYBRD DYA ADE WARNA HIJAU
MAYBE ALAM FANTASI KOWT~


Okey x?? okey kn comel.....suka tgk colourfull.....:) okey nnty akku share lg k..

No comments:

Post a Comment