Friday, December 12, 2014

Manisnya Cinta di Cappadocia



Assalamualaikum w.b.t

 Hai uolss...tq yang sangat setia bersama blog ruby ni,comment lg k.;)
MANISNYA CINTA DI CAPPADOCIA,, Lisa Surihani in the house.love she so cute,and for the next novel sure "manisnya Cinta by Anis Ayuni" ^_^

Jom Tonton:
Manisnya Cinta di Cappadocia Movie









Sinopis~

Apakah nilai sebuah cinta bagi seorang gadis berlesung pipit bernama Ifti Liyana?
Sejak bertahun-tahun,sayangnya pada Fredo tidak pernah melimpah. Nalurinya sentiasa menidakkan, benarkah mereka bercinta? Akhirnya, mereka kian jauh dan lelaki itu membawa haluan sendiri. Dia sendiri pasrah!
Namun, pandang pertamanya dengan Nazmi, memutikkan perasaan aneh. Lelaki itu yang sekejap ada dan hilang seperti menyeru-nyeru semangatnya. Dirinya ibarat mengejar bayang-bayang. Namun, keegoannya sering kali menepis kata hatinya. Tetapi bagaimana dengan rindu yang sarat ini?
Berbolak-balik rasa hatinya. Antara keinginan untuk menyayangi dengan rasa pesimis terhadap kejujuran seorang lelaki. Dalam benci ada rindu, dalam sayang dia jadi keliru, apakah Nazmi benar-benar setia pada yang satu?
Ah… sukarnya melafazkan kata maaf bila prasangka hampir meleburkan sebuah impian. Ifti Liyana akhirnya akur, cemburu buta dan hipokrit bukannlah sifat terpuji. Dia mengakui, Nazmi lelaki sejati yang di impikan selama ini.


cintamu ini sudah meracuniku seakan telah mengalirkan dalam dadaku
dan memaksa malamku terus memikirkanmu masuk dalam mimpi-mimpiku
tapi tak sangka telah mengganggu fikiran mengatakan hatimu sudah termiliki
membuat jantungku berdetak perlahan dan seakan waktu ini terhenti
aku kaku aku salah tapi cinta prasangka aku salah padamu  kusalah tentangmu kaulah cinta semua cinta untukku tak ada semanis cintamu setulus hatimu hanya engkau

Okay sampai sini dulu,TQVM ~IN LOVE~








1 comment: